06 September 2011

As distant as your former sins

Понякога си спомням, че не съм се отпускала от месеци, че не съм пробвала медитации от дори още по-отдавна, и тогава се случва нещо като този месец, и ми се приисква да замина за някоя далечна държава, където няма мобилен обхват, безжичен интернет и преносими компютри, а храната расте по дърветата, защото е достатъчно горещо за това.
Това обаче няма да се случи достатъчно скоро, shocking, затова малко Меникс (всъщност малко повече) и сортиране на снимките, които правя в дъждовни дни и тихи вечери.
I've cleansed my ugliness and cleansed my paranoia, нали така?

Поне двете картички от мама и сестра ми от различни европейски места. Не ме карат да се чувствам много по-добре, но поне се радвам за тях. Затова и този албум. Както и да е.

No comments: