28 April 2011

I don't turn on the radio

Изложбата е долу, цял следобед сред боя и досадни хора, дрехите ми са в бели пръски и не съм свършила никаква работа за проекта ми днес. Кралската сватба утре, royal wedding blackout, не royal wedding celebrations in the park.
Майната ви, искам тих следобед в парка, не викащи пияни хора навсякъде. Ако исках викащи пияни хора, щях да изляза която и да е произволна петък вечер.
Както и да е.
Предполагам, че този петък ще го прекарам заключена в стаята ми и откъсната от всякакви комуникации. Предлагам Линч, защото е достатъчно крийпи. Или например The Fearless Vampire Killers, което ми стои в списъка за филми от прекалено дълго време, за да не го гледам вместо - ами събитие толкова безмислено.
Всъщност не, зачеркнете последното. Да са живи и здрави двамата, мен обаче това не ме интересува. Така че - Линч.

No comments: