21 December 2006

Безплатни мисли

Винаги съм знаела, че има нещо общо между всички онези случайно появяващи се събития през първите четири години от училище. Но това е прекалено далеч в миналото, за да си го припомням, по-далеч даже и от Стария режим в Англия.
Не си заслужава.
Ромът отпреди няколко часа събуди мечтите ми да пътувам с кораб накъдето и да е било и да стана пиратска дъщеря, която кръстосва моретата, но не ограбва богатствата на другите кораби, а предрасъдъците им към пиратите.
"Ако да следваш правилния курс понякога изисква пиратски подход, то значи пиратството е правилният подход."
Единственото, което желая в момента, е да ви харесат подаръците ми, а този път те ще бъдат старателно подбрани в компанията на Ивето, та се надявам изборите ми да са по пиратски подходящи.
Иначе искам още седем хиляди неща.

3 comments:

BeeTLe said...

Как пък ги изчисли точно 7 хиляди ?!

desert rose said...

Plastic Bo, Иве :)Плюс това 7000 е кръгло чисто, за разлика от 32 :D

desislava said...

на мен 2-3 ми стигат, ама са големи:)