19 December 2006

Безплатни мисли

All right, now. Still.
Не ме интересува дали съседите ще ни чуят, или по пода ще се повявят пукнатини на мястото, където паднах за трети път.
Музиката е незначително значителна, нали? Тя знаменува началото на ваканцията и края на годината. Не гледайте облещено учудени, за мен ваканцията вече започна (а и беше крайно време, след всички нощи и цялата тази еуфория около оценките).
Официално се отдавам на съществуването си от утре вечер, където славните оцелели герои от МП ще ядат и пият(бирят, ракият, водкят, уискят, ромят или каквото им е на душа). Но пък и преждевременно мечтая за петък вечер, когато щем-не щем, няма да приближаваме гимназията чак до 08.01.2007. Очакват ме събития, опасно напомнящи онези от юлската сутрин, но с други хора/друг човек/други места.
Ех, Иве, злато, какво да ти взема за Коледа? Алкохол явно няма да е, ще свърши прекалено бързо. Ще го измисля, но се надявам да ти хареса.

Иначе не прекалявайте с очакванията си. Може и да се окажат напразни притеснения.

4 comments:

desislava said...

КАК СЕ ПИШЕ НОЩИ, СЕСТРА МИ??

освен това стига сте говорили за алкохол, все едно вие сте го измислили. абсолютни типични пубертети.

desert rose said...

Не, не, не знаеш за какво става въпрос. Този път не си права, това е свързано с друг разговор, за който не знаеш.

BeeTLe said...

Айде в четвъртък преди даскало да пообиколим магазините...или в петък,..че не ми се ходи на мача в четвъртък...нз ще го измисклим....

desert rose said...

Мдам, и на мен не ми се занимава с баскетболистите ни.