22 December 2006

I don't feel like dancing

Днес пощата, предизвистяваща нови събития в последното радио, ми говореше на испански, а аз по традиция разбирах точно толкова, колкото да знам какво да правя. После по последното спасително радио пускаха коледни песни на същия този език, на френски, на български, на Франк, на разни изпълнителки-които-не-са-ми-в-музикалните-приоритети. После бяха Scissor Sisters и на мен ми се дотанцува, каквото и да се пее в песента.
А пък сестра ми лети днес след около 15 часа лети насам и сега вече наистина скачам и танцувам, нищо че песента има тъжен happy end.
Аз мога да съм нещо повече от него.
Дали вечерта ще прекарам в приятната компания на баба, дядо и Сънчо, дали в шумната компания на класа ми и после във веселата и очакваната компания на Ивето, само времето и положението ще покажат.
Знам само, че сутринта ще извинявам чужди отсъствия, ще чистя стаите ни, а следобяд ще е времето на приятната почивка.

No comments: