09 October 2012

Do you think I'm special? Do you think I'm nice?

Не съм имала презентации от поне 5 месеца. Не че съм забравила как се правят и какво трябва да кажа, но има някаква тръпка в концепцията, че това е презентация номер 1 (от 4) за тази година и как това нещо трябва да е близо до перфектното, защото ще е част от официалното ми degree портфолио.

Иначе последните няколко дни си мисля само колко много завиждам на Рос и други хора, че нещата, които правят, общо взето изискват те да бъдат навън или да правят някакви неща, които в крайна сметка ще видят сътворени. От много време повтарям едно и също, колко досаден може да бъде моментът, когато осъзнаеш, че този проект - колкото и хубав да изглежда на 3D, никога няма да бъде построен наживо. Уни, yo.

А и още един deadline тази седмица, този път за дисертацията, и разговори и идеи за филми, разкази и рисунки. Личният ми проект, на който всички се смеят, но аз ще направя, защото така или иначе се дипломирам след 8 месеца, I prefer to graduate with a bang.

No comments: