14 October 2012

Too much choice

Пия много irn bru и ме болят краката. Всъщност ме болят всички съществуващи мускули, дори няколко, за които не предполагах, че съществуват. Всичко от брадичката надолу.
Сънят никога не е достатъчен, особено последните няколко седмици. Мисля, че ми трябва още малко време да вляза в крак с програмата си, но засега всичко изглежда, че е под контрол. Дори гледах изоставени сгради, с които да работя за personal project-a ми. Което ми напомни нещо:
Не мисля, че хората обръщат толкова внимание на стари сгради, а има толкова толкова прекрасни. Това се отнася за всеки един град по света. Дори Бургас. София със сигурност.
Сега наваксване на сън за десетилетие напред. Може би буквално. Може би не. (Това трябваше да се случи още вчера, но и най-добрите планове се провалят понякога.)

No comments: