09 February 2012

Don't disturb me as I sleep, treat me gently when I wake


Battles
Вече нямам сили и мотивация – казвам й, наистина.
Mick Jagger
Зяпам в онзи от втори курс близо пет минути. Не зяпам в него, само в негова посока, но той не знае това, а аз не се усещам преди да се е обърнал към мен. Решавам, че е редно да му се извиня, но всъщност не му знам името. Какво пък, нека си мисли, че съм го зяпала. Може би това ще го накара да си намали ужасната музика, която слуша в студиото.
Thin Lizzy
Имам нужда да отида някъде. Няма значение къде, просто някъде и да видя звездите над мен, а сутринта да се изкъпя в морето. Или езерото, което е наблизо. Гледам снимки от различни места цял ден и си мисля как сигурно никога няма да ги видя. Но затова поне ги виждам през правилните очи (да се разбира, през очите, които ми показват точно това, което аз самата бих искала да видя).
Mogwai
Моля.
Nick Cave
Има песни, които звучат все едно като отговор на въпроси, които съм си задавала. Има и цели албуми.
Don't disturb me as I sleep even though your body aches
Take That
Мисля си какво искам. Февруари е гаден, въпреки епичното начало, предвещаващо тихи звуци и скрити движения, и въпреки че Момчил ми казва да се стегна и че всичко било в главата ми. И той е прав. Само че не мога да се боря срещу идея, нали?
Oasis
Усмихвам се на случайни мисли, докато вървя обратно към вкъщи след дълъг ден из кампусите. Малко като гъделичкане на самочувствието. Освен това имам нужда от интернет, за да мога всъщност да правя някакви неща вкъщи, а не само да гледам глупаво в екрана на телефона си. Снощи Елиза отбеляза, че е странно колко сме зависими от интернет, за да бъдем комуникативни. Нещо такова, да.
Липсва ми. Не фейсбук, просто ми липсва цялото усещане всичко да ти е под ръка.

No comments: