21 October 2011

This morning will be wiser than this evening is

Won't you buy me a drink
And I'll tell her what I think
If she gets in my way

Не ми се обяснява, само че мис Макдоналд го е казала много добре преди мен. Нека това бъде основата ми за Situation & Relation есето за след месец: оставям ви го за свободна интерпретация, а аз ще изслушам за пореден път Hardcore Will Never Die, защото прекалено лесно се превърна в любим албум на 2011та.
Gloss Drop е идеален за слънчеви дни и шумни вечери. Ерго, официалният саундтрак на лятото ми (и всъщност всеки следобед, когато стаята ми е ярко огряна от слънцето).
Новата песен на The Big Pink е малко разочароваща. Всъщност дотолкова, че я спрях преди края й. Два пъти.
Editors мълчат, но ако и те издадат нов албум тази година, това ще е почти повторение на края на 2009та.
Това означава ли, че?..
Не, не, няма значение. Не ми се мисли за апокалипсиси пак. Нямам сили, нерви или желание.
Имам обаче ужасно много милка, бира, немски ликьор, страшни филми и книги, както и личния ми подарък за рождения ми ден, на който мога да се радвам всеки един момент от живота си.
Herr Wenders, wie haben Sie das gemacht? ако ми позволите да перефразирам сестра си.

No comments: