21 June 2011

Everything's going on

На този лаптоп има някакви песни, които имат причина, да не се намират на Мак-а ми в Глазгоу. Само че сега не мога да не ги слушам, поне се пробвам, и си донесох много от новата ми музика, обаче пак се връщам на песни, които не съм слушала от година.
Това е глупаво, наистина е.
Обаче пък вчера бях на плаж за първи път и се усмихвах на горещия ден, защото беше хубав. Малко странен, с разлятата бира по пода и всичките изречения от разговорите, които искам да цитирам на света, но се въздържам. Защото така. И червените петна по кожата, където лосионът против слънце не е достигнал, и как се смея в огледалото, когато се оглеждам вечерта. Утре може да е хубав ден също, поне се надявам, обаче преди това ще имам обедни премеждия с косата ми, заради които няма да мога да спя довечера.

No comments: