02 May 2011

I don't need a reason not to care

Мили хора, с които не искам да имам нищо общо, моля ви, оставете ме намира. Просто ме оставете. Нямам време за вас, нямам желание да намеря време и не ме интересува животът ви. Не ме интересува какви проблеми имате, не ме интересува какво казвате, сте казвали или ще кажете за мен (особено след този пост), не ме интересува какво си мислите в момента, най-вероятно никога няма и да ме интересува. Отдавна съществувам в друго пространство и време, сред други хора, които искрено се интересуват от мен, с които водя истински разговори и с които се чувствам добре.
Шансовете са, ако съм ви изтрила от шибания фейсбук или откъдето и да е било другаде, да не сте сред тези хора.
Така че, fuck off, моля.

Ок, сега нещо малко по-мило и майско.
Да, ок, вече е май, а аз имам страшно много работа и няколко неща, за тихо планирам как да станат и които ще ми донесат мир и спокойствие. Може би. Освен това днес цял ден снимахме филм, койтио има шанса да бъде добър. Here we go.

PS. И още един майски едит. Май, моля те, бъди добър месец, защото има прекалено много неща, които могат да се объркат, а не бива. Освен това, нали си говорихме вече за онези песни. Аз обещавам, че ще съм добро момиче, а ти направи нещо по техния въпрос, всичко останало остави на мен.

No comments: