18 May 2011

Мисля да съм нова

Последни дни на Derby Street. Няма да ми липсва. Ще ми липсват само избрани моменти, tales of brave Ulysses, неща, които са ме правили щастлива и неща, които не са успяли да ме убият.
Съседите, които съм наблюдавала през последните месеци, съседи, които са ме забавлявали и ужасявали.
Коледа. Цялата Коледа сама в призрачния апартамент с подходящите книги и подходящите филми, и подходящите среднощни истории. В този ред на мисли, и Нова година, която си направих почти сама и беше шумно, а май нямаше да се получи така, ако не бях сама в този голям апартамент.
Первазът на прозорците ми, на който съм седяла не една нощ в почивките от проектите ми, и съм наблюдавала нощния град.
Слънчевите следобеди.
Възможността за камера обскура, която май няма да направя. Времето, естествено, че е времето виновно.

Обаче пък ме очакват нови приключения на Rosevale, а те и вече започнаха с цялото подреждане и чистене, боядисване, изхвърляне на нечий изоставен живот и унищожаването на биоорганизми, правещи си оргии по стените в стаята ми. Ама много, много хубава ще стане стаята, честно!

No comments: