15 March 2008

Keep the vampires from your door

Очаква ни, както се изрази В, една парти-седмица (в кавички), обаче няма да изброявам всичките контролни, защото ще звуча като вечно-мрънкаща, не че е лъжа, обаче да кажем, че само по физика ще ни се размине.
Да останем на оплакваща се вълна. Прекарвам навън повече от 15 часа и при най-голямо желание накрая едва домъквам чантата и папката си вкъщи. Затова пък срещам разни познати и е забавно, забавно. Вкъщи пускат Остава единствения път, когато решавам да гледам телевизия, а аз седя на земята и се опитвам да заплача (заради едни коментари, които така и не видяха бял свят), обаче капките ми за очи явно са и противослъзни.
После аз се забавлявам сама с Рим, което се оказва качествен сериал (на ВВС, вие как мислите), освен това всички говорят прекрасен английски и аз разбирам, хаха. (Щеше да е страшно, ако всъщност не разбирах, особено с тоя изпит след три месеца.)
По НВО пък дават The Breed, да същото онова с бирата, басовете и мача България - някоя-друга-държава (където не само бихме, ами и на първия гол подскачах от дива радост, да ме пита човек).
Иначе след нещо като 7 часа майка ще си купува дрехи за ходенето й тук-и-там, а аз обувки (на ток!) за вторник, и мисля, че това вече е странно. Наистина.

3 comments:

mimz said...

Rome не е ли на HBO?

desert rose said...

BBC/HBO/Rai

Anonymous said...

Сполай ти Царю, сполай ти чедо!

( Баба Коконица )

В нашта махала преди много години имаши чешмичка. Народната власт я построи за народа, за да пие бистра вода до насита.

Да ама дойде костовашкото време и чешмичката пресъхна. После додоха едни булдозери и багери и ровиа, ровиа и сичко изпотъпкаха, а от чешмичката и помен не остана. Сигурно лично Костов ги беше пратил, за да не може народа да пий вода, а да купува бутилирана и да пълни гушата на Муравей, бял ден да не види дано!

Добре чи после Нашия Цар наново дигна чешмата, Господ да го поживи! На откриването Царя лично доде и ми каза:

- Бабо Коконице, пий бистра вода до насита, има и за теб, и за внучетата. Няма вече да купувате бутилирана. А господин Муравей Радев нека да си смени чипа. Пийте и бъдете здрави!

А аз му викам:

- Сполай ти Царю, жив да си ни! Че ако не си ти Костов пак ше доде да бутне чешмата, чумата да го тръшне дано!

И после му целувам ръка и му думам:

- Още сто години да си жив, бащице наш!