11 January 2008

Я солдат

[Edit Октомври 2011, т.е. прекалено много време по-късно.] Уважаеми момичета и момчета, които стигате до този пост благодарение на едно от чудесата на съвремието, наречено Гугъл. За съжаление тук няма да намерите абсолютно нищо полезно ви за Рене Мал, както и аз навремето не намерих абсолютно нищо и си изкарах информацията за картината от някои си неназовяеми части. В интерес на истината си нямам абсолютно никакъв шибан спомен какво бях написала, но си спомням, че изкарах 5+, след като явно защитата на теорията ми е била желязна (и абсурдна.)
Така че единственият съвет, който мога да ви дам, е или да си изберете друга картинка (по спомени бяха примерно три), или да си представите, че сте пред разстрел и трябва просто да измислите нещо. Втората техника един ден ще се окаже доста полезна за съществуването ви. Сериозно.

Peace and out, a аз отивам на пъб с добри хора. Както винаги.

 ***

Последните часове се боря с домашното по история и анализирам някаква крайно безмислена и всъщност ужасна картина на Рене Мал (който всъщност не съществува в нашето измерение) и на нея е изобразен един, правилно познахте, френски войник в началото на Първата световна в своите отвратителни виновни-за-всичко червени панталони. (мерси, сис)
Добре че са Garbage за да не заспя междувременно.
Пък и откривам друг смисъл на разни текстове.
Shut your mouth, try not to panic.
И аз така казвам.

И знаете ли какво има след седем часа? Правилно, урок, което означава, че ще тренирам недоспиване като преди четири години.
Поне вечерта съм на рок кафето.

4 comments:

BeeTLe said...

Явно си била от малкото здрави, отишли в петък на училище : )

desert rose said...

мда, бяхме нещо като 10-ина.

BeeTLe said...

ще споделиш тогава какво се е случило... че как ти коравата се разболя... не е за вярване :( мислех, че имам имунитет от ракията!

Anonymous said...

И в крайна сметка, какво измисли за тази картина??? Защото и аз се тормозя за същото и дотук съм на писала ЦЕЛИ 3 ДУМИ: "На тази картина"... обещаващо, нали...