28 November 2007

Somebody Told Me

Запазвам си правото да пиша за каквото си поискам тук.
Математика, нищо интересно. Немски - и се оказва че съм син на Мария и Яна и брат на Йорданка. В тази последователност. По английски говоря за концерти, на които съм била. Говоря в рими и хората ме гледат странно. Ям солети и се чудя какво ще правя петък/събота вечер. (Варианти)
Вкъщи намирам първата си кожена гривна (от Умбопо, докато беше на три пъти по-малко пространство и от другата страна на улицата), която е явно все тъй прекрасна.
Sweet desert rose
Each of her veils, a secret promise

Цял ден съществувам някъде другаде, недоспана и абсурдно нелогична, и искам да съм на места, на които не мога да съм. Но засега само това може да се случи.... Brave new world.

1 comment:

Anonymous said...

сдобих се с книгата!