29 November 2007

God's gonna cut you down

Don't look back
Just keep moving on
Отказвам всички дни, заради които нямам време за нищо и никого. Което на практика ме връща някъде два месеца назад.
Отказвам и всички обръщения, на които бях длъжна да съм свидетел|слушател последните седмици (цялата флора и фауна, "слънчице", "миличко" etc.)
And you yourself are nothing so divine

улица "Драгоман"
Това няма нищо общо, но вече като се изморя или като ми втръсне от нещо, първо за това се сещам. Другото е "хайджийн".
Но тук положението наистина се влошава с всяка изминала минута.
Sooner or later.... Well, you know.

ПС. Дано само "Децата на Хурин" да си заслужава името. И Н да не се прави на интересен, че ще му тегля една....гроздоберска.

Edit. Бях длъжна да го напиша просто. Обръщенията нямат нищо общо с мен. Просто се случват около мен.

No comments: