15 November 2007

Frankie Goes to Hollywood

Последните дни отказах всякакви социални контакти с изключение на трима-четирима и разговори за хигиената при човека. Нямам време за хора без приоритети и вечно-неразбралите. За тях отказвам и да намеря такова, предпочитам да си го прекарам лежейки на сестринския син килим и да си спомням разни неща отпреди ден или месеци, или да си представям как ще мине следващият час в музика и "защо-пак-спря-токът-ебаси", както и да си правя уговорки в последния момент.
Снощи по-приятното радио се загуби за няколко часа, а аз си пускам "ретро", като най-близо и пускат дъ кюър. Естествено, че е петъшката песен, не беше нужно да питате изобщо. После пък се губих из чужди блогове (dete се ъпгрейтна до deteслава по презумция, че традициите трябва да се спазват), а дъ къюр ще звучат, докато наистина стане петък, и още веднъж след това, за затвърждаване на знанията.
Thursday never looking back.
То и понеделник си беше по понеделнишки рокендрол ден, всъщност, но затова знаят само трима човека, като единият е в бъдеще време. Но нямам намерение да се обяснявам защо е вредно понякога да се водят важни разговори след пиене. For everything a reason.

Edit. Пък да вземеш и да си вдигнеш телефона ли?

4 comments:

desislava said...

слушай joy division.

dete said...

слуш'ся.
щях да ти напиша много прочувствен пост,където да ти съобщя, че сме слушали няква песен, ся не помня коя, и докато пеехме, дори не помня и с кого бяхме точно, им рекох-не знам на кои:'ах тва с нели го пеехме'...
обаче!
щом като си ме писала детеслава и то нарушавайки латинските ми букви с бг такива след това, направо не може така!
за да е мирно всичко предлагам бартер-аз махам 'савета', ти махаш 'слава'

desert rose said...

Щом го искаш, махам 'слава', обаче не се притеснявай - на мен 'савета' не ми пречи. :)
Бтв, и аз си мислех нещо такова, ама няма как иначе - бяха пуснали Грейс Кели. Хъ-хъ :D

dete said...

ей виж кво хубаво си е без слава :) и на мен 'савета' ми харесва :)