02 October 2007

My Favourite Game

Значка на Siouxsie and the Banshees за Марто.
Цветя от панаира и Слободан за Льо.

Този път списъкът е мизерно кратък, а изпълнението му - почти невъзможно.
Въпреки това цял ден събирам разни мисли и идеи, пожелания на квадрат, пия страхотно мохито в Карамел, после бяло фрапе в Бродуей, на бара(не е нужно да ми напомняш, че се превръщам в сестра си) и предложението на Елена ми се струва приемливо (особено в моментите, когато тя ще бъде далеч (далеч оттук), особено в студените зимни дни/нощти, когато няма да има с кого да пия горещи напитки в Славейков или след парламентарни събрания, да ми дава разни напътствия, ех, суийт мемърийс ъф майн. (превръщам се в пълен идиот.)) Обаче днес ми е разрешено дори да говоря забавни глупости и да се радвам на хората. (В някакъв момент - и на най-опасното животно, обаче не съм чак толкова нарцистична.)
Ок, next.
Отивам да гледам IQ, за когото говорих два дни поред преди седмица, после си достягам багажа и ще се видим на седми, нали?

She moves in mysterious ways.

3 comments:

desislava said...

ок, превръщаш се в сестра си, ок, в пълен идиот, ок казах, така е, така е:)

Bla said...

Бахти, искам и аз да пътувам... :( Без значение дали заминавам или се връщам.

desislava said...

хах, има огромно значение дали заминаваш или се връщаш, наистина.