25 July 2007

The Mess We're In

Би трябвало в момента да пиша райтинги за урока по английски. Би трябвало, но всъщност вече не ми се занимава, единственото, което искам, е да се изкъпя и да си легна, може би да почета малко, и да знам, че трябва да съм станала до 8.30, за да не закъснея за уъркшопа.
Разбира се, не бих отишла на урок, ако не знаех, че следващият месец-и-нещо единственото ми излизане относно вършенето на някакви задължения ще е ходенето ми на работа сутрин.
По-късно през деня с удоволствие бих се разпльокала (и това е най-точната дума в момента) на плажа, върху червената си кърпа със Снуупи, и бих забравила всичките глупости наоколо.
Те, глупостите, не че са много, обаче са летни глупости, което ги прави по-мързеливи за разрешаване, включвайки и въпросното ставане до 8.30, за да съм се разсънила поне малко до 9. Така или иначе първия час и нещо, единственото, за което си мисля, са разни пособия - ножове, сатъри, нагорещени ютии - и всичко, което би било полезно в бавното и мъчително убийство на някой произволно избран. На продавачката в магазина, която е винаги кисела, например.

Edit(половин час по-късно): Не обичам метъла. Не се радвам на хора, които много ожесточено обясняват как слушат само метъл, докато тайно въртят Камелия на уолкмените си и слушат радио Веселина. Глупаво е. Също така е глупаво на "Какво слушаш?" да отговориш "Ами всичко...Чалга, техно, хаус."
Аз съм музикална курва. Не го казвам аз, сестра ми ме нарече така преди около година. И е права, и всъщност въобще не ми пука. В плейлистата ми са заредени Дъ Бийтълс, Куийн, Остава, Фуу Файтърс, Уикеда, Йън Браун, Майлс Дейвис, саундтраците на Хари Потър и Властелина, Дъ Доорс, Гавин Деграу, Айсън, Стефан Вълдобрев, Ози, Оейзис, Орсън, Джет, Джамирокуай, Бийсти Бойс, дори и Майкъл Джексън.
И знаете ли какъв е резултатът? В ласт.фм с рейт "супер" съм с хора, чиито допирни точни в музиката са толкова вяла история, че дори си нямате и идея.

1 comment:

mimz said...

Няма надежда за мен. :(