22 July 2007

Мисля да съм нова

Днес, на 22ри юли 2007 година, пиша 222-рия си пост навръх 2-годишнината от създаването на одеялото.
Да му/ми е честито.
За тези две години този блог видя толкова много емоции, толкова много радост и тъга, толкова много купони, напивания и глупости, както и безброй много скрити в думите тайни/случки/събития, че, както се казва, направо ви е бедна фантазията.
Всъщност въобще не е така, това е просто израз, защото много от вас са участвали в някоя от случките - която и да е, когато и да е.
И ще продължава да е така, защото аз не давам никой да ми пипа блога, да трие постове или коментари.
Това е положението и благодаря на всичките ми читатели досега, макар че последните месеци осъзнах колко много незнайни от мен хора се занимават специално да отворят блога ми и да прочетат последната глупост.

6 comments:

mimz said...

Честито. Още много по толкова да изпишеш. :)
Ама как си го изчислила само. :)

Anonymous said...

Честито и от мен! :-)
Много усмивки ти пожелавам!

(една от "незнайнте за теб" ;-)

Galadriel said...

Честито! Поне още 666 поста да изпишеш! ^-^

desislava said...

ооо, сестра ми, това е най-тъпият ти пост досега, честно:)

Bla said...

Няма да коментирам дали е умен или тъп този пост, но действително: ЧЕСТИТ ЮБИЛЕЙ! :)

desert rose said...

Не, тъп е.
Ама пък ми беше забавно с всичките тези двойки. (Дано само и на тези с изпитите в неделя не им върви на две, че няма да е много добре.)