12 July 2007

Intergalactic

Побърквам се в тази стая, две седмици, две седмици едно и също. Magnetic Lasso Tool (L)/ Magic Wand Tool (W)/ Eraser (E)/ Save As -> PNG. -> съответния номер. Музиката е скучна, хората ги няма, май съм единствената, която прави нещо тук в момента, тоест правеше до момента, в който не й писна, имам да изхвърлям някакви остатъци от вкъщи, рекламите по радиото са отчайващи, точно сега искам да работя в рекламна агенция и да правя готини реклами, мамка му, а не някакви кучета, които сънуват не-знам-си-какво, после пращам някакви смс-и, и какво да направя по въпроса, че само разговорите ми са безплатни, нямам намерение да звъня на хората, само за да им цитирам Grace Kelly, те и сигурно спят, да не са като мен - "работни", не че не се вижда как в момента изгарям от невероятно и нетърпимо желание да работя, най-вече над формата на възглавницата ми или пък на формата на A Clockwork Orange, идеята е да ми е забавно докато пиша съобщенията и с надеждата, че и на хората ще им е забавно, докато ги четат, а пък A Clockwork Orange е една страхотна книга, трикът в четенето е да влезеш в историята и да знаеш малко руски, или пък да имаш рускоговорящи роднини наоколо, добре че в нашата даиствителност това не е трудноосъществимо, rot означава устни, veshch е предмети, но не вещи, devochka и babooshka са ясни, а bog навсякъде е написано с главна буква.
Час и половина след написването на горното очите ми отказват да следват извивките на предметите, затова решавам да науча някакви нови трикове, като се оказва изключително забавно и интересно да се гавриш с цвета на косата на разни хора с инициали К.Л. (You know who I mean.) и разни други такива неща.

2 comments:

mimz said...

Защо думите на руски са на латиница? о.О

desert rose said...

A Clockwork Orange