04 February 2007

Chasing Cars

В сряда сънувах Апокалипсис, но в четвъртък го бях надживяла. И за тази една нощ разбрах какво трябва да направя. Написах есе, което не е за мен, но съм готова да лъжа за него. Понякога едно и също име може да крие толкова много разлики.
Провалих се за втора поредна година да изкарам 6 по математика и физика, не ми стигнаха финални сили, но сили не ми стигат и да се извинявам на когото и да е било за това. Не, майка не знае, но и да разбере, време е някой да й каже, че оценките с удоволствие бих ги завряла на едно място на директорката, където слънце по принцип не огрява.
Купих си нова чанта - кафява и готина. Също и трансферна хартия, и сега ще си правя разни готини надписи по блузи и тишъртки.
Fuck Art, lets dance! и знака на Jackass. (Тишъртките на Джони са прекрасен източник на идеи за надписи по тях. И по чанти също.)
Юлия, моят слънчев лъч, е прекрасна както винаги в тъмнооранжевото си яке и заразната си усмивка.
Обичам музиката и добрите късометражни филми.(Cashback) Обичам себе си в моменти на радост. Но най-обичам сис и Софито. Те си знаят.
non-believer

8 comments:

mimz said...

Искам и аз T-shirt-ка. :)

desert rose said...

Август, август :Р

BeeTLe said...

А за мене? :Р

desert rose said...

Чакали. :)
Твоето рд е юли, спокойно. :)

mimz said...

Обещаваш ли? Няма да си тръгна, иначе. ]:)

desislava said...

а моето рд като мина все едно ми направи чанта:)))))))))

desislava said...

абе това фък арт летс данс откъде е, може ли и аз с такава тениска?

desert rose said...

Тениските на Джони Ноксвил рулират :)