06 February 2007

Nellie The Elephant :)

Искаш ли да си част от моя филм? Защото напоследък хората в него намаляват, но май не по мое желание. Всеки случай, както казва Слава, без значение дали името ти започва с М, Д или С и без значение дали е Трифон Зарезан/Свети Валентин, недей да се обаждаш за семейството ми, защото ще стане лошо. За теб.
Извън случайните разговори в коридора и преследването на някакви тела, всичко е нормално-крайно за сегашния срок, а мен ме очакват две задачи със съкращения log, прибиране по някое крайно време и после търсене на нещо едноцветно (това е вече трудна задача). Или както казах вече
Fuck Art,
Lets dance!, защото така казва и бате ви Джони, а пък на мен не ми се случат вече депресантски изпълнения, защото всички почнаха да се взимат много насериозно и да си мислят, че тяхното било най-лошо.
Life goes on. Feel it, иначе ще се наложи да си обясняваш теоремите на Гаус.
Този път музиката е на Toy Dolls, Уикеда и Green Day, от стария им период.

8 comments:

desislava said...

ми мн ясно, те от новия стават ли за слушане ебаси комерсиалните копелета (в лошия смисъл). оейзис са копелета в добрия (бе с. май не ме харесва мн, а:))))

desert rose said...

Не знам, ама съм на мнението на Слава. Всеки случай, имах предвид за преди. Пък и да се спасява, кхъ.

desislava said...

и аз те обичам, малката (ебаси сълзливия коментар:))

BeeTLe said...

Абе аз ли се бъркам или Джони е чалга певец...доста хард, доста габаритен и доста от "Ара аудио видео"
?!

desert rose said...

НЕ този Джони, моля ти се. :)Джони от Jackass.

BeeTLe said...

Ти пЪк какво разбираш от Джонита ахахаха (;

desert rose said...

Е, поразбирам нещичко ;) Вярно, не съм толкова добра колкото Мариета спрямо Кондьо, ама все пак... :D

BeeTLe said...

ХухаХахАХАХаххххуахуауауауАХахухуАхуахуахуХУХУХАху

Тва може да се случи само по немски!!!