12 November 2006

Happy little boozer

Днес, очевидно, е денят на суетата.
Бягам от някого, а може би от спомените за него, а попадам на негови снимки, негова музика, негови очаквания и обещания. И всичко това ми напомня за летни спомени - солени от вкуса на пясъка и водата и сладки от всичкия сладолед.
Смешно, смешно, смешно.
Така ми се иска положението да е друго, но защо никога не става така, както искаме? Или поне в повечето случаи. Или поне при мен.
И така, вече разкрих тайната на известен брой неща, които ме измъчваха с незнанието за които, а нещата за една приятелка се подредиха. Моите неща/мисли са разхвърляни като стаята ми, дано всичко да се оправи до една седмица.
О, Боже, сръбската музика, как забравих да пропусна сръбската музика, резултат от Дните на детето (?).
Добре, добре, предавам се, харесва ми! Харесва ми цялата сбирщина от музика, която чух последните два дни. Рокът, пънкът, метълът - всичко, всичко. Изглежда все повече и повече потвърждавам мнението на сестра ми за музиката. И на няколко други човека, също.
И, Иве, сериозно, следващата музикална мода ще бъде музиката, която в момента слушам - Gavin DeGraw например.
Изведнъж как така всички станаха луди фенове на One Tree Hill?

3 comments:

mimz said...

Неееееееееееееееее, не го давам Гавин. Само през трупа ми. *прегазват я стадо подивели гъзари* (тъй им викаме в наше село)

BeeTLe said...

Радвам се за приятелката, з акоято нещата са се подредили.
Да бяхме и ние такива късметлийки...

Модата/Модната музика...и т.н. ... ТРАГЕДИЯ!
Единствената и последна дума, с която ще коментирам вече по темата...щото ми се реве...

desislava said...

аз какво съм била казала за музиката?
+ днес слушам athlete и the clientele (и още 7-8 нови неща, това е бъдещето ви казвам)