07 May 2006

Мисли позитивно

Един краен песимист: "Нещата никога не могат да станат по-зле."
Един краен оптимист: "Може, може!"
Засега нищо не е по-зле, отколкото беше преди 10 минути, което ще отрека, ако случайно се подхлъзна в банята, докато се къпя.
И тъй като дори дву-и-половина-часовият ми престой при Вичева не влоши нещата, реших най-после да си изпълня заканата от две седмици, касаеща надписа по червените кецове на сестра ми. Е, гарантирам ви, че вече на тях няма и спомен от надписа Candies, и слава Богу за което.
Остава ми да си доушия полата, евентуално, и да си напиша домашното за утре. Последното няма да стане, значи грабвам иглата и конеца, и почвам.
Относно позитивната музика на днешния ден - май забравих бутон рипийт на данди уархоус. Не че е проблем, те са пичове.
Бай дъ уей, майка пак е изкупила половината шоколадови щандове на Метро-то, което вече е проблем, `щото просто няма кой друг да ги яде вкъщи, освен мен. [Help!] Освен ако не реша да се направя на гъзарка, да стопя половин кило шоколад и да топя в него плодове. [Не казвам "череши", череши просто по това време няма.]
Дневен цитат от песен :
So baby let`s get it on
Drinkin wine and killin time,
sittin in the summer sun...
Идиличен цитат с елементи на дълбоко мечтаене по следващите 4 месеца.Дори 5 - до рождения ми ден.
Иначе предложението ми е все още в сила.

2 comments:

mimz said...

И аз искам така, като на цитата. :)

desert rose said...

пет месеца, мимз, пет, само да ми минат веднъж завинаги проклетите изпити.