08 May 2006

Понеделник

ще бъде отново в петък. Не, не се шегувам, нищо, че часовник нямам. Всичко си има разумно обяснение, но не всяко обяснение може да бъде възприето от разума.
Опитах се да сложа някъде в саундтрака и Франк, обаче някои го приеха за прекалено старомоден.[Което си беше връщане, заради отказа ми да им пусна чалга.] Обаче аз си го пускам. Малко стришом от хорските приказки, но си го пускам. And more, much more than this, I did it my way.
Утре ще се правя на (акхъм) Ст. инспектор по немски език. [Дори ако има време, ще напиша един пост и от РИО.]И ще съм в една стая с един друг, който пък отговаря за компютрите. [А днес се правихме на големите хакери и им показвахме как да си инсталират скайп.]

А вие нали ще дойдете на пиесата?
(Следва текст, който е писан специално от Нелито за нуждите на театралната, всички права запазени.)

Да обобщим:
На този свят няма невъзможни неща, така че, вместо да чакаш безцелно на релсите, хвани на стоп някоя кола, която ще те закара до някое ново приключение, а то ще ти помогне да повярваш в нещата от живота. Неща, прости като да помогнеш на някого и сложни като да се влюбиш.



11 comments:

mimz said...

Там съм, Нел! :):D

desert rose said...

Марто, 18.30 в Адриана Будевска. А предложението ми за нецеленасочено губене на време след репетицията устройва ли те?
Мимз, ако дойдеш, ще те обявя за светица :)

Anonymous said...

А ако знаеш Каравасилева как ви псуваше, че заради вас и ваш'та пиеса нямало да й успее концерта.. И как я наредих, задето вие сте многострадални, а тя е неконкурентноспособна.. :Р Anyway, за петък и аз съм там, само трябва да си родя билет отнякъде.

desislava said...

оф. бих искала и аз. само че в петък съм на грил и няма да стане. пък той милият е в германия и няма как, нали разбираш:)
много глупости говоря, сори
ще е яко, спокойно.
everything in its right place. каквото и да значи това.
а Каравасилева е изключително тъпа, ама от най-тъпите, ужас, ужас, още в седми клас я заподозрях аз:)

desert rose said...

Каравасилева ако си отвори устицата още веднъж за театралната, отивам право и директно при директорките. Знаете, че съм сериозна.

desislava said...

go go girl:))
ако не друго, ще стане шоу. наистина е баси тъпата овца тази жена.

mimz said...

Грозна и дебела ли е? С брадавица на носа? :D След вашите мнения какво друго да си представи човек. ;]

desert rose said...

Грозна, тъпа, брадавица май няма, ама скоро и това ще й се появи. И много, ама ужасно много обича да се събува в час.

mimz said...

ХАхахахахх, "надушвам" какъв е проблемът тук. :D:D Изкушава ме обявяването за светица, ама няма да стане. Леко далеко съм. ;) Носи си камерата и после пращаш. :D

desert rose said...

Let it be :)

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. » » »