07 May 2006

In a mood

От какво има нужда едно Нели в момента?
Освен от душевна любов, като никога Нели се показа като една абсолютна материалистка и се опитва да не се разплаче пред вида на любимия си часовник – полускъсан. ”Еми така ще е то, за какво ти беше кожена верижка”- беше предрекъл мъдро един вече бивш съученик преди повече от две години. За какво ли? Ами първо, подарък ми е. Второ, драги ми Петко, не аз носих усилено до четвърти клас часовници с пластмасови верижки Made in Adsurdistan. Както и да е, по една или друга причина, дните на часовника са преброени.(Но само преброени, все още има да живее.)
Освен това, това същото Нели се нуждае от едни нови кецове, които І да не са и те пред полуразпад, заради това, че ги е носила 2 години, зиме и лете, и ІІ – не са дотолкова червени, че да те е срам да ги сложиш с пола. А Converse са отдавна гръцки, ама то си им и личи де, щом има дори и ментета. Изглежда, ще ми се наложи да хвана някой под ръчичка и да ходим по магазините – поне за кецове.
А ако и това не помогне, Нели не се е отказала от душевната любов.
Мамка му, дори един свестен приятел не можеш да си хванеш от цялата тази гора баскетболисти-футболисти и всякакви други типове спортисти. Хубаво си говорехме веднъж с Ивето, че на нас ни подхождат някакви, които са спечелили олимпиада по най-голямо количество изпита бира, например. Специално за Ивето това би трябвало да е ракия, тя нали е нашия горд кон, който пие ракия.(дълга история)
Аз пък съм феята на пуканките. Не, сериозно.
Та, желаещи? :)

5 comments:

mimz said...

Аз! Аз! Аз! ... Ама не за гадже де, за магазините. Вчера съм обиколила целия град и никъде няма гуменки MatStar(каквито ми бяха старите и им видях сметката за 5-6 месеца). Направо ми се плаче. Виж при вас има ли да ми пратиш един 40-ти номер, че съм отчаяна. :(

desert rose said...

Аз тебе те взимам за гадже като трябва да ми правиш билетите, става ли? ;)

desislava said...

оф, малката, супер много те обичам. ако можех, бих ти взела още утре кецове, ама не знам дали ще ти станат. а нова кожена верижка можеш да си купиш, споко.
та, супер много те обичам, малко нели, искам да кажа:)

desert rose said...

Коментар, пуснат тъкмо навреме. Току-що изтекоха последните минути живот на старата каишка. Rest in Peace!
И, бтв, не е въобще нужно да ми казваш колко ме обичаш - взаимно е:)

zwergkili said...

Hi du, ich sollte wahrscheinlich endlich bulgarisch lernen, damit ich verstehen kann was du so schreibst, aber bis dahin:
Wuensch dir alles Liebe
Kili