28 November 2005

Give me your strength

Спомени от един по-стар пост.
Спомени от паметното ходене до София, някакви стари снимки и някакви нови такива. Обещание за кремация в случай на смърт по (не)изяснени обстоятелства, а няколко часа по-рано намествахме скелета на Клавдий (не говорихме ли за Хамлет, бре?). Получи се забавно, обаче очаквах нещо друго, както и да е. Една неочаквано странна среща и неочакван обрат и идиотски край, плюс капучиното.
И You Make Me Feel на Jimmy Somerville, песента от моето лято.
Give me your strenght
Пея си и Гавин, ама никой не взима насериозно текста, идиоти. Какво ми се правите, че сте били на кемикъл партита??
I`m tired of lookin` around, talkin` what I`ve gotta do and who I`m supposted to be.
(за правопис не гарантирам)
И така.
Утре ще е същото.
Вдруги ден сигурно пак.
В четвъртък със сигурност.
За рисуването не остана време.
А и бутилки няма да се въртят, май :)
Това обезмисля писането на блог до ново 20.

7 comments:

mimz said...

Кви скелети, бе? Кой пак сте утрепали, признавай веднага :D

desislava said...

i'm tired of being what they expect me to be
so i've fucked up everything
and it feels much better now
much
better
now

be proud of what you are

(не само за правопис, и за граматика не гарантирам, засрамена тихичко в ъгъла)

mimz said...

Деси, няма грешки спокс;) Излез от ъгъла ;)

desislava said...

иихааа, мерси:))
което ми напомня да помоля културно систера да ми прати учебниците по First и Advanced, че с този немски около мен всичко много захардя в един момент:)))
систер, културно те моля:)

desert rose said...

систера ти е съгласна, хахахаха
пак ли скенер?

desislava said...

ооо, не, никакъв скенер...по пощата, защото ще ми излезе златно да си ги принтирам.
някъде началото на ваканцията ще те подсетя отново:)

Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! » »