03 December 2005

2 седмици от края на света

Прибирам се вкъщи. Отново воня на цигари цялата - за 4 път тази седмица. Вони якето ми, дрехите, косата, чантата ми, въобще цялата. То не че пуша де, няма и да пропуша, обаче хората около мен, кой ги спира.
Вече втора седмица се прераждам и след всяко прераждане съм на някое ново chemical party.
Here at the party
Everyone`s happy
Everyone`s high
Само дето от плажа почнахме и на плажа ще завършим. С бутилките, с хауса, с целта и стимула. Следваща спирка - понеделник, у нас, във ваната, пред телевизора или на балкона. Може и пред входа. Или загубени по трасето из Борисовата градинка.
А лятото сме пак на плажа, обаче кой точно - не сме уточнили (поне имаме голям избор) -
Варна, Слънчев бряг, Бургас, Созопол, Китен, Ахтопол - България е наша и ние сме България.
Бодиартът ще избледнее, спомените - също, затова да правим снимки, докато и когато можем.
Коктейлите са от бармана, музиката - също. =)
(Ето нещо ново)
We were drawn from the weedsWe were brave like soldiersFalling down under the pale moonlightYou were holding to meLike a someone brokenAnd I couldn't tell you but I'm telling you nowJust let me hold you while you're falling apartJust let me hold you so we both fall downFall on meTell me everything you want me to beForever with you forever in meEver the sameWe would stand in the windWe were free like waterFlowing downUnder the warmth of the sunNow it's cold and we're scaredAnd we've both been shakenLook at usMan, this doesn't need to be the endJust let me hold you while you're falling apartJust let me hold you so we both fall downFall on me tell me everything you want me to beForever with youForever in meEver the sameCall on meI'll be there for you and you'll be there for meForever it's youForever in meEver the sameYou may need me thereTo carry all your weightBut you're no burden I assureYou tide me overWith a warmth I'll not forgetBut I can only give you love

А ключът е в нас, нали?

2 comments:

desislava said...

малко повече старание като копи-пейст-ваш, че така никой няма да прочете текста, моля:)

desert rose said...

Ае много ме радва как излиза така, ама айде, заради теб, наново, само текста :)