21 November 2005

3 в 1

Пием, пеем, пушим - 3 в 1.
Всъщност аз само пея(Ъпсурт) и пия(капучино), обаче се причислявам към общата групичка, да не се цепя от колектива.
А иначе един весел, луд ден студен. Дори леко странен. Един добър жест и едно радостно запознанство с добър стар приятел. Стари спомени за фотосесии с хилки и стени в училище, спомени за учители и една отдавна забравена усмивка.
Не, радостен беше този ден студен. Студът беше игнориран почти успешно. Димната завеса също, хаха +++ предложение за купон, на което любезно отказах + два диска за малко анимемания ++ едно интересно откритие, под въпрос е крайното му разгадаване.
--- Като че ли нямам да пиша есе по психология, фък!

3 comments:

desislava said...

ти ли бе, фък, някаква философия, аз имам две коректури- стена и къща, фък, домашни- plasten, zeichnen, статика и геометрия (последното фък на квадрат), концерт, кино и литературно четене в три последователни дни и всичко това до петък. фък времето за сън.

desert rose said...

Е, аз не се сравнявам с теб.
Иии, честито за Моно най-после.
Апропо, какъв концерт?

desislava said...

на Patrice, малко музичка на Катя, обаче щом ме кефи всичко негово, което съм чувала, нечовек трябва да е.