15 December 2012

Keep me in a daydream

Губи ми се един ден. Губят ми се и последователността на събитията, съобщенията и разговорите. Песните, изреченията и пътите, в които не чувам какво ме питат.
Първо сме в студиото и ядем и пием, танцуваме на странни песни, всички са пияни и щастливи и никой не знае защо. Поздравяваме се за предаването на есетата, но не - аз имам още няколко месеца, но се радвам за всички. После танцуваме кейли и се въртим в кръг, пеем Bohemian Rhapsody и Superstition, нищо не е наред и нищо не е ОК.
Вървя разстоянието от студиото до the union на крак, а пръстите вече ме болят, нося тава с храна и предлагам на всички хора на света. После пием още малко и отиваме на други места, а после се загубваме и не се намираме до часове по-късно.
А днес е странен ден, помня всичко и всички, и отивам на места, за да намеря неща; мисля си за рожденици и за дядо, и за всичките гадни неща, и за всичките неща, които ме очакват близките седмици/месеци; мисля си за Коледа и за всичките неща, които няма да се случат вече.
Събота, behave.

No comments: