05 September 2012

To watch until the beauty fades

Работата е окей. През повечето време.
Мъжете са като цяло по-забавни от жените. Особено ако са без жените си. Особено ако ти кажат "Искам яке. Избери ми, което да ти хареса." или "Искам костюм. Избери ми нещо, което да ми става." И двете ми се случиха днес.
Понякога пускат хубава музика. Това е хубаво, когато няма много хора и когато си стоял на крак последните три часа и половина. Пускат The Cure по-често, отколкото бих очаквала в такъв магазин. Днес пуснаха и Garbage, което общо взето ме шокира.
Но все пак, всеки момент, когато изляза от сградата, си пускам нещо шумно и цветно, защото имам чувството, че до края на месеца ще имам големи проблеми с цветовата гама на проектите, които правя.
Освен това преди нямах нищо против navy blue (или каквото и да е било синьо, ако става въпрос). Питайте ме края на другата седмица пак.

Сега ще гледам Борат. Нужно ли е да обяснявам защо?

No comments: