26 June 2012

So If this melody should stop or fade away

В други новини:
Билет за България и официалните три седмици на лято тази година;
билет за The Room (за което все още не съм напълно сигурна, че е много добра идея, но със сигурност ще си заслужава да се преживее);
билет за Garbage.
Планове за всичките неща, които няма да правя в Бургас.
Планове за плаж и Младежко. 
Планове как някога може и да си намеря работа.
Сайтът ми донякъде върви - донякъде не. Всъщност е малко стряскащо.
Идеята за дисертацията ми изобщо не върви. Затова пък привършвам Carnivale, което всъщност е доста притегателно, cinematography+production design - защо пък не.
Съквартирантът ми изкара акъла снощи. А днес пак изчезна някъде. Дали ще го видя изобщо това лято?
12-годишната Нели няма да ми прости никога, задето ще пропусна Sum 41 на Spirit of Burgas. Обаче тази година преизпълних списъка си със задължения към старите ми версии. Мисля, че стига.

No comments: