02 June 2012

Nothing has changed

Recap от последната седмица.

Всъщност не съм напълно сигурна, че искате да чуете всичките тези истории, така че няма да ви занимавам с тях.
Но все пак искам да отбележа, че последната седмица беше във всичките оттенъци на ужасна. За някои съм си виновна само аз, естествено, но ги имаше и понеделнишките моменти с тюторите ми, които ме докарват до безкраен яд и безсилие и които в крайна сметка определиха и тона на цялата седмица.

Но го имаше и снощи, което не беше толкова зле и всъщност имаше доста смешни моменти. Като одисеята с колана на Иън. И хип-хопа. И глупавите разговори, докато седим на килима на долния етаж.
Но всъщност не, радвам се, че седмицата свършва. Въпреки че хората си заминават, а това се случва всяка година почти по едно и също време.

Сега поне правя някакви неща и всичко изглежда, че е наред. Ще видим. Междувременно тихи и спокойни песни и отспиване по никое време.

Daylight licked me into shape
I must have been asleep for days

No comments: