09 April 2012

They gave all their ghosts away

С малки изключения, тази седмица беше разочароваща и недодялана. И фактът, че е един след полунощ ме прави малко по-щастлива, защото новите седмици са хубаво нещо - каквото и да казва Вонегът понякога.
В този ред на мисли, сряда вечер беше дива и неочаквана, аха-аха да решим да си тръгнем, и пускат Prince, после още малко, после Мадона и всичките песни от 70те в няколко часа, Крис (когото не съм виждала от година) се смее на Джеймс и понякога идва да ме пита защо ме е оставил да танцувам сама след досадните пияни момчета на дансинга. "Защото и той е безкрайно пиян и сигурно се натиска с някого в тоалетните", което е пълни глупост, но продължаваме да се смеем и да танцуваме.
Това ще е акцентът за седмицата, а може би и за месеца - защото понякога не е зле да излезеш с необичайните заподозрени и да не си правиш планове, а само да се прибереш в 4 сутринта и да се надяваш да не си събудил съквартиранта ти.
Освен това, Garbage през юли, а аз имам голяма нужда да си намеря работа, за да мога да си ги позволя - преди да са разпродадени.

No comments: