24 January 2012

Moi aussi un jour je serai beau comme un Dieu

Обаче беше неприятно усещането, когато се събудих сутринта, навън грееше слънце от три страни, а мен ме удари челно в главата какво пропусках последните няколко дни.
Както и да е, де, вече няма значение.

В други новини, вчера с Каролина си купих Earth Division EP, което е хубаво и тихо, нещо като малкото по-спокойно братче на Hardcore will never die, което те кара да затвориш очи и да се принесеш в своя mind palace, примерно. Аз лично прослушах песните няколко пъти подред, докато готвих в кухнята, после седнах и изгледах още няколко епизода и дори помогнах на сестра ми с някакво pdf, с надеждата да ме направи малко по-щастлива. Поне не сънувах кошмари. Всъщност, не помня какво сънувах изобщо, но в главата ми се въртеше разговора ми от петък с Елиза, а тя е толкова лесно разчетяема, че направо не знам как не се усетих по-рано.

И откъде идва тази миризма на ванилия в стаята ми?

No comments: