25 December 2011

And even though I hate the cold

Коледа както винаги, случва се всичко, каквото бих очаквала, дори в моментите, когато гледам в една точка, изобщо не слушам какво говорят около мен и си мисля за мои си неща.
Не ми се занимава с това повече. Как можете да очаквате, че ще се прибирам с удоволствие, когато знам, че точно това ме очаква. Това не е pattern, това е a way of life.
Освен това със сестра ми си делим леглото на майка и е весело, ако не друго - когато не можем да заспим с часове, защото не можем да спрем да се смеем на глупави неща. Или когато вървя по главната в нощния студ и обсъждаме планове как да се съберем у нас.
Сестра ми инцидентно повтаря име след име, после опакова подаръци, докато аз чета дума след дума, но не запомням предишната и облизвам устните ми, защото ги чувствам сухи.
Нищо не ми липсва, наистина. Тихо е вече, а аз безкрайно уморена от глупавите часове за ставане напоследък. Освен това с хубава нова коса във всички посоки на света, която подскача около мен, когато вървя надолу по стълбите и като се обръщам настрани, не съвсем както си я представях, но всичко е под контрол.
Нови мисли за полета ми в сряда обратно към Глазгоу и всичките ни планове за нова година, които свършват с немския ликьор и унгарския шнапс.
Да, всичко под контрол наистина.

No comments: