09 July 2011

It sounds so obvious

Последната седмица in a nutshell, много места и много хора, хвърчене наляво-надясно и научаване на разписанието на трамвая наизуст, силна музика и краден интернет, надуваемо легло, от което не падам нито веднъж, бира, която не съм пила никога през живота си, други субстанции за пръв път, а Иво ми се смее, че не съм го правела правилно; нови лилави кецове и много стоене пред НДК по различни поводи, всичките софийски паркове и паметници, неочаквани обаждания и среднощно кафе.
Всички онези хора, които исках да видя от година, които не съм виждала от година или изобщо никога не съм виждала, но все едно познавам от векове; всичките ни снимки на света; всичките улици, които извърявахме през деня и през нощта, всичките чаши и всичките пъти, когато казах, че си нямам никаква идея къде съм, само за да осъзная секунда по-късно, че отлично знам къде съм.
Всички красиви и разрушени стари сгради и всички странни неща по улиците и в дворовете.
Много хубава седмица. Одобрявам.

No comments: