05 May 2011

Spinning on that dizzy edge

Сряда ме води до тихо отчаяние.
Снощи си говорих с Иво и това ми вдигна насторението. Имам нужда от случайни разговори за времето, партита, на които не съм била и хора, които не харесвам. Искам да работя по-бързо и да имам повече време за всички неща, които искам да направя. Искам да свърша проекта си в петък, искам утре да пия с приятели и да съм спокойна. Искам повече слънце, само че нямам време да седя в парка, така че няма значение.
Имам две книги, които чета в почивките и преди да си легна. Което, в общия случай, е някъде към 6 сутрина. Steppenwolf и Gaza Blues, и сигурно съм последният човек на света, който все още не е чел Херман Хесе. Съжалявам.
Това е като мини wish list за нещата, които много искам да се случат, но зависят предимно от външни фактори. Като например какво ще е времето навън и времето вътре в мен (а днес за първи път чух един израз за цветове, който не бях чувала, а някакси звучеше правилно).
А сега искам да си взема душ. Поне това мога да свърша.

No comments: