13 April 2011

You've never taken that way with me before

Това не го правя често. Всъщност, изобщо не го правя, но тази вечер ще е изключение, защото това започва бавно да ми писва.
Точно така, това е линк към блога ми на английски с малко днешен ъпдейт и цялата ми омраза на деня, съсредоточена върху един-единствен ден, петък, когато всичко ще свърши и хората (всъщност няма) ще осъзнаят какви са задници. И в единия, и в другия случай аз ще тегля една черта на всичко, може би ще се напия с добри хора вкъщи, hear me roar.
Не, зачеркнете това последното. След като дадох толкова пари за боя и кой ли знае кога ще ми я изплатят, плановете за пиене се отлагат за събота и дано всичко да е наред отново, защото прекалено много неща се случват в момента и наистина, наистина имам нужда от събота с бира и тъпи филми отново. Моля.

No comments: