08 January 2011

Lose some meaning and gain some power

Опитвам се да медитирам. Понякога е хубаво, понякога просто се изключваш за малко и не мислиш за нищо. Затваряш очи и виждаш неправилни форми и безкрайни линии зад клепачите си. Понякога е можеш да изкараш образи от главата си.
По някаква причина, онази песен от финалната сцена на Cashback е като безкраен саундтрак на живота ми, ден след ден.
The snow will fall
And she will fall through the streets
Her moves are slightly unreal
Сега не медитирам, но сигурно ще се опитам след малко, докато снегът навън продължава да натрупва и съм сама вкъщи, и се опитвам да игнорирам всичките неща, които се блъскат в главата ми.

2 comments:

nana said...

А сега сме двама.Когато и аз сеприбавя мисълта ни ще стане по-силна.Но моята е насочена към източника на сила ,към магията която ме кара да забравям всичко.
Тогава се срещат мислите и се обвиват във вихър на танц.

Bla said...

Лилия днес е на мескалин май.