16 February 2010

Velvet

Ама аз си знам грешките, знам защо това се случва и защо ще продължава да се случва, но няма как да променя миналото - а сигурно и не бива, обаче мога да променя бъдещето неначертано още.
bad news is that time flies
good news is that you're the pilot
Помниш ли?
Не, естествено, че не помниш, нищо не знаеш, защото нищо не съм казала. Нищо на никого не съм казала и така ще бъде докато продължавам да трия съобщения, които не помня да съм писала, защото ме е страх и срам; или докато се събуждам с тези снимки срещу ми всяка сутрин; докато сънувам минали неща, а на сутринта се опитвам да ги забравя.
Не, не, нищо на никого.
За всичко са виновни the big pink, трябва да е така, те и техните проклети песни, които ме карат да плача, докато гледам чуждите албуми. Това не съм аз. Не, не, а последния път, когато плаках, беше защото Николай ми разби сърцето. Като приятел. Което е винаги по-лошо.
Мамка му.

No comments: