06 January 2010

Самотата излъгала

Опитвам се да не цитирам издайнически песни, опитвам се да забравя всичко от вчера - всичките мисли и всичките коси, усмивките на Beatles и сълзите пред двамата мили американци; а днес се опитвам да не започна всичко отначало - този път ще е невъзможно, този път ще е прекрасно. Сара ми казва, че съм част от action pact: a year of fun-ness, обичам ги тези момичета и знам, че ще е наистина така. Танви идва и е все така мила и прекрасна, и нея обичам заради всичките танци и смеха; Броуди ми се хили от улицата и ме пита за виното; Джак ме цели със снежна топка през прозореца за "Добре дошла"; Айона е все така спокойна и весела; с Макс водим обичайните си разговори за живота, брадата му и храната; Джеймс е все така загубен, а съквартирантките са на ски. Всичко си е отново по старо му.
А аз в цялата нормална бъркотия слушам Тангра и слушам сестра ми across the universe, сигурно е права за всичко което казва, дори за глупавите й тихи надежди, но се опитвам да не чувствам - правя се, че не знам и че не би било вярно.

No comments: