10 December 2009

Turn on the news, it looks like a movie

Няма как да ви го обясня, но нещата, които наистина ще ми липсват през ваканцията, са толкова странни, че дори аз си се учудвам. Как се крия, докато се събличам/обличам през деня; малките ни всекидневни шеги с Луис и погледите с Броуди; момичетата от курса, с които си говорим за тъпи и за прекрасни мъже; онзи нестихващ момент и чувството, че всичко това е все още непознато и неизвестно. Защото това го няма в Бургас, в цялата добра стара България, където всеки познава всеки. А аз не искам така. Искам непрекъснато да има нови хора по партитата, нови и красиви хора, забавни пиещи бира хора. Искам да не ме е страх по улиците и да съм една малка въпросителна в големия удивителен град. Просто не става така - като знаеш, че мама и татко винаги ти изпращат пари, ти ходиш на шопинг всеки втори ден и салатата е евтина, това не е особено предизвикателно. Не кавам, че е лошо, но понякога няма нищо по-чудно от чувството, когато направиш нещо от буквално нищо. Leftover risotto или картофена салата.
Because, my friend, this is how we roll.

Не знам обаче в какво се забърквам, защото правя толкова много глупости - и то все старите, но ако Рейчъл не почне да се държи нормално и да осъзнае, че в края на деня на Броуди ще му е по-лесно да отиде в хола си и да пие бира с нас, отколкото да пътува 100 км, не мога да й помогна по никакъв начин. Мога да помогна само на себе си по най-егоистичния начин, за който можете да се сетите. (Защото другото нещо, което не мога да си позволя да направя, е да пропилея дните си в чакане на когото и да е било. Колкото и да не мога да спра.)

No comments: