04 December 2009

shameless

в момента слушам най-глупавия разказ на джулия, обясняваща колко тъпи са бен и броуди, защото й се издразнили за някаква глупост, за което са си били и прави де, а тя дори не е пила (май), и е по-скоро тъжно. знаете ли защо? защото, когато ми е скучно и се кача горе, и просто седя с момчетата, и дори не участвам акивно в разговора им; дори когато бен ми се надразни; дори когато с броуди още не бяхме провели един нормален разговор, или когато луи бърза за уговорка с хана, винаги ще се спрем на улицата -или на моста- и ще си кажем нещо яко, smalltalk с усмивки и разговори за проекти, за времето и за вкъщи.
не мисля, че е техен или изобщо нечий проблем, че тя се чука с най-тъпия човек в блока, когото никой нормален тук не харесва, а май че и той не харесва повечето хора тук.
"he told me that he actually hates b., and b. replied "that's perfectly fine with me".
не съм клюкарка и не ме интересуват техните взаимоотношения, ама след казаното от джулия просто ми идваше да изляза от стаята и да й покажа среден пръст. от името на много хора.

No comments: