25 August 2009

And I was told there was not a minute to lose

Днес си разхождах новите кецове из града с кучо, и често-често поглеждах надолу да ги видя как се движат. А като се прибрах, осъзнах колко съм уморена.
Днес изобщо не съм добра приятелка на В, а тя не се сърди, защото не знае. Но аз знам и се чувствам зле, и съжалявам, но нямам право да си го причиня една седмица преди заминаване (и часове преди нейното). Естествено, и други неща не трябваше да си причиня, но виновните тук са малко повече.
В джоба ми има сгънат на много лист, разграфен с дните и хората. Изглeжда смешно, но е доста полезно и ми напомня защо трябваше наистина да си взима малък бележник в началото на годината и защо най-вероятно ще си взема един в началото на другата.
И ето ни в края на деня, когато трябва да къпя кучо (ако не ме изяде преди това), опитвам се да си наваксам с някаква нормална музика за двата часа в "селскио мол" и си представям как ще доизям тортата (която впрочем сама направих и К - напомни ми да ти донеса от шоколадовия ликьор), гледайки Torchwood и Cashback (за Cashback мога да говоря дори повече от за Доктора) в тази последователност.
И Н., наистина съжалявам, че ще дойда ден по-късно. Обаче го има октомври, после ноември и хубавите декемврийски празници.

1 comment:

desislava said...

и на мен едното ми око е малко по-малкото и аз си хапя лявата долна уста като мисля. може би сме сестри:) трябва да бъде проверено кои неща правим наистина по един и същи начин без да се усетим. иначе много хора си гледаме новите обувки, хаха.

ако още не си изкъпала кучо, може да го оставиш на мен, не искаме да те яде:)

<3