13 August 2009

And i promise to climb back up here to you

Исках да се видя с Е преди утре, за да ми даде някой красив съвет. А в момента ме сърбят ръцете да се кача на автобуса, но явно днес ще го оставя да тръгне без мен (за днес стигат спонтанните решения, свързани с билети) - за сметка на това слушам manic street preachers и mando diao като решение за почетното/ите посрещане/ия. И си имам билет за Глазгоу.
Докато четете предходното, вече съм обиколила разни самолетни сайтове и подскачам тихо и радостно, задето вече изведнъж всичко е по-близо и по-евтино (не че съм тръгнала към всичките места, за които проверявах, но е хубаво да знаеш, че не ти е никак скъпо, ако ти писне, един уийкенд да се качиш на самолета и да отидеш при сестра си или някъде в околността).
Вчера не посмях да кажа на И какво точно ще ми липсва тук, но онова, което каза Н, беше хубаво и - да се надяваме - вярно.

No comments: