10 April 2009

How long before I get in

Опитвам се да се сетя кога сме се запознахме с Д. Предполагам, че това никога не се е случвало всъщност, че става въпрос за едно от онези рандъм приятелства, в които знаеш името на човека и той знае името ти, но не знаете как и откъде. Такова рандъм приятелство, където нямаш абсолютно нищо против да изпиеш по бира или три и после да си поприказвате за света, живота и мястото ви в тях, например. Познавам няколко такива човека. Трима са в класа ми. Иначе са още няколко, но общо взето всички са свързани с предишни училища, общи приятели и съмнения.
Като казах клас, сетих се за няколко човека, на които трябва да се обадя, иначе сигурно ще ме убият. Така или иначе няма да се видим скоро. С някои - изобщо никога повече, и съм сигурна в това, не че съм фаталистка. Просто няма причина, поради която пътищата ни биха се пресекли.
Приспа ми се сравнително рано днес. Имах нужда от това навън, от музиката и от шума, от подскоците и от мятането на коса, от момента на playing groupie (според В) и от вече чистата ми съвест.

No comments: