24 February 2009

Five, six, seven

Всъщност писмото го пратих още на следващия ден и бях толкова горда от постъпката си, че я съобщих на една огромна част от света. След това слушах Empire of the sun и дори ми харесаха, а всъщност единственото, което ме притеснява в момента е, че трябва по цяла нощ да не спя (или съвсем малко - което е на практика същото), за да успея да сваря с всичко в срок. И това наистина понякога ми писва, защото - в крайна сметка не съм студентка, нямате право да ми налагате да уча до толкова късно/рано по някакъв предмет, който после няма да ми трябва, а после да ме изправяте пред целия клас и да обяснявате как не сме се интересували от гимназията. И накрая да не очаквате да се засмея.
Нямам нужда и излишни сили за такива глупости. Добре, че поне имам много гигабайти музика, ако не другото.

No comments: