23 November 2008

You know what to ask for, you know what to ask for

FEAR отново ми влиза под кожата, докато мисля непрекъснато какво да правя с филма.
Проспивам си вечерта, цялата, по погрешка и незнание. После се събуждам в пет след полунощ и се ядосвам, и съм жадна, и се чудя какво да правя. Освен това съм и болна, защото ме валя дъждосняг (снегодъжд) за много време и после капех и се разтапях, и ми беше студено, телефонът ми също и онова малко синкаво петно на крака ми, което не съществуваше по-рано.
Ново. Днес карах сама за някакви си 10 минути между никаквата отбивка и другата следваща. После закъснявах и си говорихме за живота, щастието, всичките аспекти на тъгата и ние помежду им. Отменям уговорки, което предшества всички останали произшествия и предотвартява още няколко.
So let the love tear us apart,
I've found a cure for a broken heart
Тя знае и заслужава.

No comments: